Royal Canin - Deň adoptívnych rodičov

Psy, ktoré vracajú nevidiacich do života

  • 2

    eventy

  • 200

    hostí

Popis kampane

  • media relations
  • CSR
  • event management

Royal Canin je svetovým lídrom v oblasti výroby a vývoja zdravej výživy pre psov a mačky. Ako spoločensky zodpovedná spoločnosť dlhodobo podporuje Výcvikovú školu pre vodiace a asistenčné psy krmivom šitým na mieru a pomáha zviditeľniť akcie výcvikovej školy. V rámci partnerstva chcela spoločnosť Royal Canin podporiť, spopularizovať event Deň adoptívnych rodičov, pozdvihnúť poslanie vodiacich psov s podporou správnej stravy šitej na mieru pre labradorov.

Problém

Royal Canin pristupuje individuálne a rešpektuje špecifické potreby psov a mačiek. Cieľom spolupráce s Výcvikovou školou pre vodiace a asistenčné psy bolo zviditeľniť aktivity školy, poslanie vodiacich psov, a zároveň komunikáciu prepojiť so značkou Royal Canin a jej kľúčovou hodnotou – poskytovaním zdravej výživy pre domáce zvieratá.

Riešenie

PR.Konektor zabezpečil účasť médií na evente Deň adoptívnych rodičov v Nitre a v Bratislave, zúčastnil sa prípravy programu pre verejnosť i pre médiá, koordinoval  médiá priamo na evente. Následne spracoval materiály z eventu, distribuoval ich do médií a koordinoval mediálne výstupy. Časť materiálov spracoval tiež pre interné použitie klienta a jeho komunikačné kanály (web, FB).

Výsledky kampane

  • 22

    mediálnych výstupov

  • 18k €

    mediálna hodnota

MENU