Milka

Ako sa Slováci delili o posledný kúsok

  • 118k €

    AVE

  • 500k

    návštev microsite

  • 130k

    zaslaných posledných kúskov čokolády

  • 1.8mil.

    vzhliadnutí na YouTube

Popis kampane

  • microsite
  • celebrity PR
  • správa FB
  • media relations
  • event management
  • spolupráca s youtubers

Milka odhaľuje v ľuďoch jemnosť. V kampani Milka Posledný kúsok sa Milka ako nositeľka jemnosti rozhodla ukázať, že Slováci sú zdieľni a sú ochotní sa podeliť aj o to najcennejšie – napríklad posledný kúsok čokolády. Preto triatlonistka a bežkyňa Veronika Otrubová prebehla naprieč Slovenskom s osobným posolstvom, posledným kúskom čokolády Milka pre svoje 3 najvzácnejšie ženy, ktoré pre ňu urobili v živote najviac – mamu, sestru a neterku. Počas svojej jedinečnej púte sa každý deň stretávala so zdieľnymi a obetavými Slovákmi, ktorý jej pomáhali prakticky celú cestu – pridali sa k behu, ponúkali jej nocľah, potravu, ale tiež jej pomohli prejsť pár kilometrov inak – na kanoe, bicykli, či lietadlom.

Problém

Celoeurópska kampaň Posledný kúsok mala poukázať na to, že Európania sa radi podelia i o to najcennejšie – posledný kúsok čokolády. Cieľom kampane bolo aktivovať konzumentov čokolády Milka, aby poslali čo najviac posledných kúskov čokolády (ktoré chýbali v čokoláde predávaných v obchode) svojim najbližším s osobným venovaním, a to poštou, alebo elektronicky.   

Riešenie

Prieskum realizovaný pred štartom podujatia ukázal, že Slováci sa radi delia. Výsledky prieskumu boli široko medializované a vytvorili živnú pôdu pre eventovú časť. Triatlonistka a bežkyňa Veronika Otrubová prebehla naprieč Slovenskom s osobným posolstvom, posledným kúskom čokolády Milka pre svoje 3 najvzácnejšie ženy, ktoré pre ňu urobili v živote najviac – mamu, sestru a neterku. Počas svojej jedinečnej púte sa každý deň stretávala so zdieľnymi a obetavými Slovákmi, ktorý jej pomáhali prakticky celú cestu – pridali sa k behu, ponúkali jej nocľah, potravu, ale tiež jej pomohli prejsť pár kilometrov inak – na kanoe, bicykli, či lietadlom. Počas jej jedinečnej cesty vznikli krásne, emotívne videá plné silných pozitívnych emócií, zdieľnych Slovákov..a Milky. Počas cesty sa Veronika stretla tieť so známymi slovenskými youtubermi Expl0itedom a Matúšom, ktorí nahrali špeciálne videá na podporu Veroniky a projektu, ktoré videli státisíce Slovákov a Čechov. Fanúšikovia a verejnosť sledovali púť Veroniky s Posledným kúskom cez každodenný blog na microsite (cez ktorú posielali posledné kúsky) a videá z cesty, kontaktovali ju cez Facebook a spontánne jej vyjadrovali podporu. Veronikina púť sa stalo veľkým magnetom pre médiá, o čom svedčí aj skvelé mediálne pokrytie. Po 650 km za 23 dní si symbolicky vymenila posledný kúsok čokolády s Jirkom Gruntorádom, ktorý absolvoval analogický beh Českou republikou. 

Výsledky kampane

  • 118

    mediálnych výstupov

  • 29

    výstupov na FB v komunitách

  • 7

    TV výstupov

  • 118k €

    AVE

  • 500k

    návštev microsite

  • 1.8 mil.

    vzhliadnutí na YouTube

MENU