Launch značky Mini Babybel

Supersyr plný zábavy plní túžby detí

  • 49

    mediálnych výstupov

  • 37k €

    mediálna hodnota

Popis kampane

  • microsite
  • celebrity PR
  • FB
  • media relations

Pre Syráreň Bel sme pripravili PR kampaň, v ktorej sme predstavili produkt a benefity zdravého snacku Mini Babybel. Každé dieťa sníva a mama mu chce jeho sny splniť. Koniec školského roka, prázdniny sú ideálnym obdobím, kedy je čas plniť detské túžby a priania. Syr Mini Babybel predstavil unikátny, hravý supersyr plný zábavy, ktorý plní deťom túžby. V rámci microsite si deti mohli vybrať jedno zo svojich tajných prianí na prázdniny a najčastejšie priania trom vybraným deťom a ich kamarátom Mini Babybel sen splnilo.

Problém

Mini Babybel sa vyrába na Slovensku od roku 2009, Značka Babybel je celosvetovo známa a obľubujú ju nielen deti, ale aj dospelí. Syráreň  Bel chcela jasne zacielenou kampaňou vybudovať silné povedomie o produkte Mini Babybel na Slovensku, predstaviť a vysvetliť primárnej cieľovej skupine benefity produktu Mini Babybel a zároveň  priniesť pozitívny a unikátny zážitok spojený so značkou. Pripravili sme PR kampaň, ktorou sme predstavili produkt Slovenský supersyr plný zábavy.

Rešenie

Naším cieľom bolo informovať o produkte, jeho benefitoch, ale  zároveň podporiť celkové vnímanie a povedomie značky. V rámci PR kampane sme komunikovali v troch fázach. Prvá fáza predstavila produkt Mini Babybel ako unikátny detský produkt, ktorý v sebe spája hravosť a kvalitný výrobkom bez konzervantov a farbív. Zároveň sme informovali, že svetovo obľúbený healthy snack sa vyrába na Slovensku v Michalovciach. V druhej fáze sme predstavili výsledky prieskumu „Po čom túžia slovenské deti“, ambasádora projektu a súťaž na microsite. V tretej fáze sme značku Mini Babybel podporili PR výstupmi o tom, že slovenské deti túžia najviac po šantení v aquaparku, s podporným vyjadrením psychologičky a s informovaním komu Babybel splní priania. Agentúra zároveň  zabezpečila zrealizovanie výletu do Tatralandie pre Michaelu z Martina, ktorá si tento zážitok želala nielen pre seba, ale aj svojich spolužiakov a učiteľky. Patrik z Moldavy nad Bodvou vyhral výlet loďou. Aké to je byť na deň požiarnikom a zachraňovať ľudí pred ohňom si vyskúšal Martin z Bratislavy. Všetky deti, ktoré si vysnívali tancovanie s Laci Strikeom, určite nezabudnú na tanečnú hodinu a stretnutie plné zábavy. Z jednotlivých snov vzniklo imidžové video.

Výsledky kampane

  • 40

    splnených detských letných túžob

  • 3

    akčné videá

  • 49

    mediálnych výstupov

  • 37k €

    mediálna hodnota

MENU