BILLA KULINARIUM

TOP magazín (nielen) o chutnom a zdravom varení

  • 40k ks

    náklad

  • 85%

    predajnosť nákladu

  • TOP

    časopis medzi obchodnými reťazcami

Popis kampane

  • video
  • tvorba obsahu
  • influencers
  • PR časopisu
  • grafické spracovanie obsahu

Pre spoločnosť BILLA sme v spolupráci s chorvátskou agentúrou NIŠA pripravili na kľúč veľkonočno-jarné vydanie lifestylového magazínu Kulinarium, ktorý vychádza každý štvrťrok. Kulinarium patrí s nákladom 40 000 kusov a vysokou predajnosťou medzi najväčšie tituly svojho druhu na slovenskom mediálnom trhu. Časopis okrem lokálnych tém prináša aj inšpirujúci medzinárodný obsah. Okrem desiatok zaujímavých receptov a tipov pre aktuálne obdobie v ňom čitatelia môžu nájsť aj praktické informácie týkajúce sa správnej životosprávy, športu či cestovania.

Problém

Spoločnosť BILLA začala vydávať časopis v Chorvátsku v roku 2014, kde sa stal lídrom na trhu. Centrála BILLA pre Strednú a Východnú Európu sa preto rozhodla rozšíriť ho aj do ďalších krajín a pilotný projekt bol na Slovensku uvedený v roku 2015. Oproti prvým dvom číslam časopisu sa BILLA rozhodla rozšíriť obsah na 100 strán a zvýšiť periodicitu vydávania z polročnej na štvrťročnú. Takmer 50–percentný nárast počtu strán tak znamenal výzvu pri príprave lokálneho obsahu, ktorý by bol zaujímavý pre široké spektrum zákazníkov v rámci celého Slovenska - s tradičnými, ale zároveň modernými receptami a témami. 

Riešenie

V spolupráci so skúsenými redaktormi z popredných lifestylových mesačníkov a foodblogerkou sme pripravili moderné sezónne recepty a články s tematikou Veľkej noci a prichádzajúcej jari. Z niektorých receptov sme pripravili aj autentické fotografie a videá v štýle “making of”, ktoré neskôr spoločnosť Billa využíva na ďalšiu propagáciu magazínu. Zabezpečovali sme tiež preklad medzinárodného obsahu, editáciu a jazykovú korektúru textov, ako aj celkové grafické zalomenie časopisu. Vzniknutý content sme využili aj pri produktovej komunikácii, komunikácii privátnych značiek BILLA, či na sociálnych sieťach. Časopis Kulinarium je najkvalitnejší časopis vrámci obchodných reťazcov na Slovensku, vysokým nákladom a nízkou remitendou sa zaradil medzi najsilnejšie lifestylové tituly na slovenskom trhu vôbec. A to všetko aj napriek tomu, že sa predáva výlučne v sieti BILLA, a teda nie je na pultoch novinových stánkov a kioskov.

Výsledky kampane

  • 100

    strán kvalitného obsahu

  • 130

    obchodov BILLA predáva Kulinarium

  • 34

    receptov

  • 16

    zľavových kupónov

MENU